• يكشنبه 29 دی 1398
  • --
اخذ سریع مدرک ICDL - آموزش و اخذ فوری مدرک ICDL
کد مقاله: 48

جهت اخذ سریع مدرک ICDL می توانید در دوره های آموزش مجازی هفت مهارت فناوری اطلاعات ICDL شرکت نمایید و پس از پایان دوره ...


اخذ سریع مدرک ICDL

جهت اخذ سریع مدرک ICDL ( آی سی دی ال ) میتوانید در دوره های آموزش مجازی هفت مهارت فناوری اطلاعات ICDL شرکت نمایید و در پایان دوره، پس از موفقیت در آزمون آنلاین مربوطه، گواهینامه ICDL مورد تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای شما بصورت الکترونیکی صادر می شود.

آزمون آنلاين آموزش مجازي ICDL معتبرترين مدرک جهت ارائه به کليه سازمانها، ارگان‌ها و نهادهاي دولتيست که گواهينامه آن مورد تأیید سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور است. همچنین بعد از پایان دوره با توجه به در خواست شما امکان معرفی و شرکت در آزمون سازمان فنی حرفه ای برای دریافت گواهینامه مربوطه نیز در اختیار شما قرار خواهد داشت.

از طرف دیگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شرکت در این دوره آموزشی را برای تمام کارکنان مراکز دولتی الزامی کرده است و مؤسسه دانش و فناوری بامداد با آدرس دامنه nimkatonline.com مجوز برگزاری این دوره آموزشی (در کنار ۱۵ دوره آموزشی دیگر در زمینه فناوری اطلاعات) را به شیوه آموزش مجازی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دریافت کرده است و در نتیجه، گواهینامه پایان دوره مزبور، مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواهد بود.

 نمودار دوره آموزش هفت مهارت رایانه ای 

مدت دوره : ۱۳۰ ساعت

 

 

اخذ سریع مدرک ICDL

 

چرا آموزش ICDL؟

شاید این گفته که آشنایی و بهره بردن از کامپیوتر، شرط لازم زندگی در دنیای امروز است، کمی اغراق آمیز باشد؛ اما نگاهی گذرا به سیستم ها و وسایلی که به شکل روزمرّه از آن ها بهره برداری می کنیم، تأییدی بر این ادعاست. 

سیستم های بسیار پیشرفته کارت اعتباری، دانشگاه غیر حضوری، نوشتارهای الکترونیکی، خریدهای آنلاین، موبایل های پیشرفته، وسایل خانگی دیجیتال، دوربین های چند ده مگاپیکسلی، ساختمان های هوشمند و غیره فقط بخش کوچکی از دنیای دیجیتال امروز است که بهره مندی از آن ها مستلزم دانش و مهارت کار با کامپیوتر است؛

 اما گستردگی رشته کامپیوتر، در کنار تعدد و تنوع نرم افزارها و سخت افزارهایی که به طور مرتب در حال بهبود و به روزرسانی هستند، این فرصت را به ما نمی دهد که بر همه جنبه های این رشته مسلط شویم. از طرفی، لزومی هم ندارد که همه اشخاص به شکل حرفه ای و دانشگاهی، در تمام حوزه های رشته کامپیوتر، تسلط حرفه ای داشته باشند.

اما مشکل آن جاست که بیشتر علاقه مندان به یادگیری دانش و مهارت کامپیوتر، نمیدانند از کجا و چگونه باید این آموزش ها را آغاز کنند. به بیان دیگر، چگونه می توان به این درک عمیق رسید که مهارت حاصل از این یادگیری، به ما در یافتن موقعیتهای شغلی بهتر کمک می کند؟

اخذ سریع مدرک icdl

 

برای اخذ سریع مدرک ICDL باید هفت مهارت فناوری اطلاعات را پشت سر بگذرانید:

  1. مبانی و مفاهیم پایه فن آوری اطلاعات و ارتباطات
  2. ویندوز 7
  3. ورد
  4. اکسل
  5. پاوپوینت
  6.  اکسس
  7. اینترنت و ایمیل

 

مبانی و مفاهیم پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

دانشجویان در این دوره آموزشی، مفهومی جامع از فناوری اطلاعات و کار با نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری به دست خواهند آورد. همچنین با مفاهیم  و مبانی شبکه های اطلاعاتی و ارتباطاتی و کاربرد روزانه برنامه های کاربردی آشنا می شوند.

 


آشنایی با ویندوز
دانشجویان در این بخش با مهارتهای بهره برداری از رایانه و سیستم عامل سر و کار خواهند داشت و می توانند تنظیمات اساسی و مد نطر خود را در ویندوز انجام دهند. همچنین عملیات مدیریت  فایل های رایانه ای از جمله کپی فایل، انتقال فایل، حذف فایل و موارد دیگری از این دست را فرا می گیرند. 

ورد
نرم افزار ورد يکي از ساده ترين نرم افزارهاي اداریست که در اين دوره با نحوه کار با این نرم افزار آشنا خواهید شد. پس از اتمام این دوره می توانید از آموزش ورد پيشرفته لذت ببريد.

اکسل
اکسل ابزاری است که داده‌های مختلف، از جمله، داده‌های متنی و عددی را سازماندهی کرده و محاسبات مورد نیاز روی این داده‌ها را تسهیل می‌کند. رفتار اکسل با  داده ها در مقایسه با ورد بسیار متفاوت بوده و می تواند با کمک امکانات محاسباتی و فرمول نویسی، انواع محاسبات عددی را روی داده های عددی مورد نیاز شما انجام دهد. 

پیشنهاد ویژه ما گذراندن آموزش اکسل پیشرفته 

پاورپوینت
يکي از رايج‌ترين نرم‌افزارهاي ارائه نمايش است که به مديران کسب و کارها و مؤسسات و اساتيد و معلمان کمک مي‌کند، مطالب آموزشي خود را در قالب اسلايد، برنامه‌ريزي کرده و با نمايش محتواي متني، تصويري و صوتي، جلسه ارائه درس يا موضوع موردنظر خود را به تجربه‌اي جذاب و فراموش ‌نشدني بدل کنند.
در اين دوره آموزشي روزانه یک مطلب جديد در رابطه با ابزارهای پاورپوینت به فراگيران ارائه مي شود.

اکسس
اکسس این امکان را برای شما فراهم می کند که اطلاعات خود را به صورت سازمان دهی شده، نگهداری کنید تا هر زمان که نیاز بود به آن ها مراجعه کرده و از آن ها استفاده کنید. به کمک مایکروسافت اکسس شما لیستی از اطلاعات خود تهیه می کنید تا  هر زمان که نیاز داشتید، بتوانید آن ها را بازیابی و ویرایش کنید.

 

اینترنت (اطلاعات و ارتباطات)
در این قسمت دانش پذیران ما باید با مفهوم جامع اینترنت و بعضی مشخصه های امنیتی آشنا شوند تا بتوانند تجربه کاربری اثربخشی از اینترنت داشته باشند. همچنین، یاد میگیرند که چه طور جستجوهای اینترنتی را به بهترین و مؤثرترین شکل ممکن انجام دهند. به علاوه، نحوه ارسال و دریافت ایمیل و نحوه کار با نرم افزارهای پست الکترونیکی نیز در این دوره، آموزش داده می شود. 

جهت اخذ سریع مدرک icdl  و دیدن سر فصل های آموزشی، وارد لینک شوید.

برای ثبت نام در دوره آموزش مجازی هفت مهارت فناوری اطلاعات  و اخذ سریع مدرک ICDL وارد شوید.


مقالات مرتبط:

دیدگاه کاربران: